• hlb_01

    hlb_01

  • hlb_02

    hlb_02

  • hlb_03

    hlb_03

  • hlb_04

    hlb_04

POWER TO THE PIEPER: OOK OP HET SPORTVELD

De aardappel blijft onverminderd populair bij de Nederlander. De aardappelcampagne “Power to the Pieper” laat nu ook de sportieve kanten van de aardappel zien: veel vezels en vitaminen en relatief weinig calorieën.

 

Bekijk hier de promotiefilm

 

Power to the Pieper is een initiatief van de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO). Deze campagne wordt gefinancierd met steun van de Europese Unie.

Laatste Tweets

HLBbv RT @ejrampen: Aardappels er af. Quad erop. Gelijk de aaltjes situatie in kaart brengen. #boerbewust https://t.co/1VkVa6WUsf
HLBbv RT @SoilCaresWorld: Do you know how to collect a good soil sample? Just follow these five simple steps: https://t.co/RFmt0ZHfSD https://t.c…
HLBbv Veel belangstelling open dag @Avebe_group. https://t.co/Pp4cEAhybV

 

 

 

 
© 2012 - Designed by CommPro Automatisering