• hlb_03

    hlb_03

  • hlb_04

    hlb_04

  • hlb_01

    hlb_01

  • hlb_02

    hlb_02

De aardappel blijft onverminderd populair bij de Nederlander. De aardappelcampagne “Power to the Pieper” laat nu ook de sportieve kanten van de aardappel zien: veel vezels en vitaminen en relatief weinig calorieën.

 

Bekijk hier de promotiefilm

 

Power to the Pieper is een initiatief van de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO). Deze campagne wordt gefinancierd met steun van de Europese Unie.

Laatste Tweets

HLBbv RT @TTjarda: Beoordelen op 1,5 m afstand. Als het binnen niet past, dan maar buiten. ⁦@HLBbvhttps://t.co/3wEePXMD7G
HLBbv Gisteravond was de afsluiting van het project PlantValue. Met de relatie tussen #plantgezondheid, #gewaskeuze en (k… https://t.co/kv4C7ywvVJ
HLBbv Morgen zijn we met een stand aanwezig in @t_voorhuys in #Emmeloord op de Peendag, we staan u graag te woord! #peenhttps://t.co/9hBox7ECBR

 

 

   
© 2012 - Designed by CommPro Automatisering