• hlb_03

    hlb_03

  • hlb_04

    hlb_04

  • hlb_01

    hlb_01

  • hlb_02

    hlb_02

De aardappel blijft onverminderd populair bij de Nederlander. De aardappelcampagne “Power to the Pieper” laat nu ook de sportieve kanten van de aardappel zien: veel vezels en vitaminen en relatief weinig calorieën.

 

Bekijk hier de promotiefilm

 

Power to the Pieper is een initiatief van de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO). Deze campagne wordt gefinancierd met steun van de Europese Unie.

Laatste Tweets

HLBbv RT @Boerenbusiness: Minister Schouten gaat haar best doen voor de voortzetting van Stichting @StVeldleeuwerik. #akkerbouw https://t.co/R3E5
HLBbv RT @Dacom: Wil jij aan de slag met loofdoden op basis van satellietbeelden? Neem dan deel aan onze precisielandbouwstudiegroep! Klik hier h…
HLBbv Met het hart op de juiste plaats en overweldigende steun van burgers heeft landbouw in verbondenheid vandaag laten… https://t.co/oE5rUFudCJ

 

 

   
© 2012 - Designed by CommPro Automatisering